Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona – Jakub Švantner
Jakub Švantner
Bakalářská práce
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Online marketingová komunikace pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Anotace:
Cílem práce je navrhnout vhodnou online marketingovou komunikaci pro vybraný podnikatelský subjekt, který se zabývá poskytováním služeb pro vodáky. Vybraným podnikatelským subjektem je Splav Hrona, tedy soubor služeb a internetových obchodů, jejichž cílem je poskytnout zájemcům možnost splavit řeku Hron formou raftingu. V teoretické části analyzujeme marketing se zaměřením na online marketing a marketing …víceAbstract:
The aim of the work is to design suitable online marketing communication for a selected business entity dedicated to providing services for boaters. The chosen business entity is Splav Hrona, that is, a collection of services and online shops that aim to provide interested parties with the opportunity to raft the Hron River using rafting. In the theoretical part, we analyze marketing, focusing on online …víceAbstract:
Cieľom práce je navrhnúť vhodnú online marketingovú komunikáciu pre vybraný podnikateľský subjekt venujúci sa poskytovaniu služieb pre vodákov. Vybraným podnikateľským subjektom je Splav Hrona teda súhrn služieb a online obchodov ktoré majú za cieľ poskytnúť záujemcom možnosť splaviť rieku Hron pomocou raftingu. V teoretickej časti analyzujeme marketing, pričom sa zameriame na online marketing a marketing …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu