Jakub Švantner

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona

Online marketingová komunikace pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout vhodnou online marketingovou komunikaci pro vybraný podnikatelský subjekt, který se zabývá poskytováním služeb pro vodáky. Vybraným podnikatelským subjektem je Splav Hrona, tedy soubor služeb a internetových obchodů, jejichž cílem je poskytnout zájemcům možnost splavit řeku Hron formou raftingu. V teoretické části analyzujeme marketing se zaměřením na online marketing a marketing …viac
Abstract:
The aim of the work is to design suitable online marketing communication for a selected business entity dedicated to providing services for boaters. The chosen business entity is Splav Hrona, that is, a collection of services and online shops that aim to provide interested parties with the opportunity to raft the Hron River using rafting. In the theoretical part, we analyze marketing, focusing on online …viac
Abstract:
Cieľom práce je navrhnúť vhodnú online marketingovú komunikáciu pre vybraný podnikateľský subjekt venujúci sa poskytovaniu služieb pre vodákov. Vybraným podnikateľským subjektom je Splav Hrona teda súhrn služieb a online obchodov ktoré majú za cieľ poskytnúť záujemcom možnosť splaviť rieku Hron pomocou raftingu. V teoretickej časti analyzujeme marketing, pričom sa zameriame na online marketing a marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
  • Oponent: Oldřich Trenz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade