Analýza výuky antické literatury na gymnáziích – Bc. Klára Modlíková
Bc. Klára Modlíková
Master's thesis
Analýza výuky antické literatury na gymnáziích
Analysis of the teaching of Ancient literature in grammar schools
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na výzkum didaktické reality v oblasti antické (řecké a římské) literatury v hodinách českého jazyka a literatury na čtyřletých gymnáziích a vyšším stupni gymnázií šestiletých a osmiletých. Z širšího hlediska jde o snahu zjistit postavení antické literatury v diskurzu současného školství a ve všeobecném rozhledu vzdělané a vzdělávané veřejnosti. Jádrem práce je analýza dat získaných …viacAbstract:
This Master’s Thesis focuses on the research of the didactic reality in the area of classical (Ancient Greek and Roman) literature in the classes of Czech language and literature at 4-year grammar schools and higher levels of 6- and 8-year grammar schools. In general, the aim is to determine the status of classical literature within the discourse of current education programmes as well as general knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xmn6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2019
- Vedúci: doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Irena Radová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Latin Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Literatura doby Karla IV. v odborné praxi a ve vyučovací praxi střední školy.
Gabriela Sláviková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Tristan a Izolda v české a evropské literatuře (včetně filmových a divadelních adaptací)
Alžběta ŽÁKOVČÍKOVÁ -
Vybrané faktory ovlivňující zařazení či nezařazení současné a populární literatury do středoškolského kánonu
Marie Leitkepová -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko