IMK volební kampaně regionální političky – Bc. Lenka Pouzarová
Bc. Lenka Pouzarová
Diplomová práce
IMK volební kampaně regionální političky
IMC In The Election Campaign Of The Regional Politician
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prolínáním politického způsobu komunikace s postupy a nástroji marketingu, resp. integrované marketingové komunikace. Marketingové nástroje lze použít nejen k realizaci volebních kampaní, ale rovněž ke každodennímu působení subjektů pohybujících se v politickém prostředí. V praxi se to může týkat plánování a používání různých politických strategií, vytváření image politika …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the blending of political communication and marketing methods and techniques, or more precisely integrated marketing communications’ tools. Marketing tools can be used both for organizing election campaigns as well as for the everyday activities of the people involved in politics. In practice, it can refer to the planning and employment of various political strategies …víceKlíčová slova
Politika kandidát volební kampaň marketingový mix marketingový komunikační mix volič politický marketing produkt cena distribuce propagace reklama podpora prodeje osobní prodej přímý marketing vztahy s veřejností Politics Candidate Election Campaign Marketing Mix Marketing Communication Mix Voter Political Marketing Product Price Place Promotion Advertising Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Public Relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wl43e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova