Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Petr Novák
Bc. Petr Novák
Diplomová práce
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
The globalization and its influence on marketing communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci. Snahou práce bylo poskytnout ucelenou informaci o marketingové komunikaci na globálních trzích, o jejich předpokladech, specifikách, krocích a výsledcích. Snažil jsem se zachytit změny ve vnějším podnikatelském prostředí tak jsou ovlivněny právě kulminující globalizací. Jako důsledky globalizace jsem zachytil nutnost …víceAbstract:
Theme of this diploma work was The Globalization and its influence on marketing communication. Effort of this work was to give whole information about marketing communication on global markets, about its possibilities, specifics, steps and results. I tried to record changes in outer business enviroment and how they are influented by culminant globalization. As a main consequences of globalization I …víceKlíčová slova
Klíčová slova Globalizace marketingová komunikace trh marketing turbulence zákazník etika segment průzkum internet vývoj právo lidské zdroje konkurence příležitost strategie plán. Key words The globalization marketing communication market customer ethics research progress law human resources competition occasion strategy plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cs7gx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rehabilitation plan of patients with proximal femoral fractures
Irene Solomou -
Business plan
Eraj Misriyon -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva