Bc. Petr Novák

Diplomová práce

Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci

The globalization and its influence on marketing communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci. Snahou práce bylo poskytnout ucelenou informaci o marketingové komunikaci na globálních trzích, o jejich předpokladech, specifikách, krocích a výsledcích. Snažil jsem se zachytit změny ve vnějším podnikatelském prostředí tak jsou ovlivněny právě kulminující globalizací. Jako důsledky globalizace jsem zachytil nutnost …více
Abstract:
Theme of this diploma work was The Globalization and its influence on marketing communication. Effort of this work was to give whole information about marketing communication on global markets, about its possibilities, specifics, steps and results. I tried to record changes in outer business enviroment and how they are influented by culminant globalization. As a main consequences of globalization I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní