Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá – Ilona RITSCHELOVÁ
Ilona RITSCHELOVÁ
Bakalářská práce
Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá
Marketing as a tourism-developement tool in the Tisa village
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v obci Tisá" se zabývá problematikou marketingu ve veřejné správě a cestovním ruchem. Rozvoj cestovního ruchu je stále více diskutovaným tématem a je mu věnována velká pozornost. Tato práce je zaměřena na popis marketingu ve veřejné správě, na jeho využití ve veřejné správě a na marketing v cestovním ruchu. Cestovní ruch může …víceAbstract:
"Marketing as an instrument for tourism development in Tisá" deals with marketing public administration and tourism. Tourism is an increasingly discussed topic with a great deal of attention. It focuses on the description of marketing, its public administration, and its use in tourism. Tourist industry may influence town and city development. The Czech Republic has suitable conditions for such development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RITSCHELOVÁ, Ilona. \textit{Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/plehku/.
Jak správně citovat práci
RITSCHELOVÁ, Ilona. Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská