Ilona RITSCHELOVÁ

Bakalářská práce

Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá

Marketing as a tourism-developement tool in the Tisa village
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v obci Tisá" se zabývá problematikou marketingu ve veřejné správě a cestovním ruchem. Rozvoj cestovního ruchu je stále více diskutovaným tématem a je mu věnována velká pozornost. Tato práce je zaměřena na popis marketingu ve veřejné správě, na jeho využití ve veřejné správě a na marketing v cestovním ruchu. Cestovní ruch může …více
Abstract:
"Marketing as an instrument for tourism development in Tisá" deals with marketing public administration and tourism. Tourism is an increasingly discussed topic with a great deal of attention. It focuses on the description of marketing, its public administration, and its use in tourism. Tourist industry may influence town and city development. The Czech Republic has suitable conditions for such development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RITSCHELOVÁ, Ilona. Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická