Rozvoj logického myšlení a paměti u žáků se souběžným postižením více vadami a atypickým autismem – Bc. Monika Vrtková
Bc. Monika Vrtková
Diplomová práce
Rozvoj logického myšlení a paměti u žáků se souběžným postižením více vadami a atypickým autismem
Development of Logical Thinking and Memory of Students with Multiple Disabilities and Atypical Autism
Anotace:
Diplomová práce, Rozvoj logického myšlení a paměti u žáků se souběžným postižením více vadami a atypickým autismem zkoumá rozvoj těchto dvou oblastí pomocí vytvořené didaktické pomůcky. Teoretická část charakterizuje pojmy souběžné postižení více vadami, mentální postižení, tělesné postižení a porucha autistického spektra. Představeny jsou cíle a možnosti vzdělávání těchto žáků. Vymezeno je logické …víceAbstract:
The thesis, Development of logical thinking and memory of students with multiple disabilities and atypical autism is exploring the development of these two areas through the creation of teaching aids. The theoretical part describes multiple disabilities, mental disabilities, physical disabilities and autism spectrum disorder. Presented the objectives and learning opportunities of students. Is defined …víceKlíčová slova
souběžné postižení více vadami rozumová výchova logické myšlení paměť porucha autistického spektra mentální retardace tělesné postižení strukturované učení multiple disapilities intelectual education logical thinking memory autism spectrum disorders mental disability physical disbility structured learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5t73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRTKOVÁ, Monika. \textit{Rozvoj logického myšlení a paměti u žáků se souběžným postižením více vadami a atypickým autismem}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/plr2v3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová