Marketingová komunikace Jihočeského divadla cílená na mladé diváky – Eliška Kavanová
Eliška Kavanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Jihočeského divadla cílená na mladé diváky
Marketing communication of South Bohemian Theater focused on young spectators
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Jihočeského divadla. Hlavním cílem práce je identifikace problémů současné marketingové komunikace Jihočeského divadla a navržení specifických opatření pro optimalizaci marketingové komunikace s mladšími diváky ve věku 15 až 25 let. Teoretická část vymezuje marketingový mix spolu s jeho jednotlivými složkami, komunikační mix a specifika marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the South Bohemian Theatre´s marketing communication. The main objective of this thesis is to identify issues in the current marketing communication and suggest specific steps to optimize the communication with young theatre-goers between 15 and 25 years old. The theoretical part defines marketing mix and communication mix together with the specifics of arts and theatre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová