Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON – Jakub Vašek
Jakub Vašek
Bachelor's thesis
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Definition and comparison of online vs. offline e-commerce technologies in E.ON
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám problematikou využití nových digitálních nástrojů v rámci digitální transformace uvnitř společnosti E.ON Česká republika, s. r. o., v oblasti e-commerce. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části je zkoumán vliv nových technologií na současnou společnost. Poté je prostor věnován internetovému marketingu a aktuálním tématům ve společnosti. Dále jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of new ones of digital tools within the digital transformation within E.ON Czech Republic, in the field of e-commerce. This work is divided into two parts. The first theoretical part examines the impact of new technologies on contemporary society. Then the space is devoted to internet marketing and current topics in society. Furthermore, new digital platforms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hxjdy/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Alina Matějová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠEK, Jakub. \textit{Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/plwtio/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Prognóza vývoje eContractingu v aplikační sféře
Jakub Vašek