Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec – Eva Bednářová
Eva Bednářová
Bachelor's thesis
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Zamecke vinarstvi Bzenec Rebrading
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou brandingu a rebrandingu, tématem je Rebranding značky Zámecké vinařství Bzenec. V bakalářské práci je prezentovaný postup při rebrandingu značky Zámecké vinařství Bzenec, během kterého jsem vycházela z některých teoretických poznatků, jež jsou uvedeny v teoretické části práce. Jsou vysvětleny základní pojmy brandingu jako například prvky značky, positioning, příslib značky …viacAbstract:
The bachelor study is focused on branding and rebranding. Topic of the study is ´Zamecke vinarstvi Bzenec rebranding´ There is presented proces of rebranding Zamecke vinarstvi Bzenec in the study that was based on some teories introducted in the first part of the study. Fundamental terms are explained, as for example brand elements, positioning, brand promise. There is presented work with the key …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Rebranding české značky - BOTAS
Vasyl Orsag -
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková -
Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe
Gabriela Vaňková -
Branding a rebranding
Šárka Burkoňová -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna
Názov
Vložil
Vložené
Práva