Informační podpora prodejního kanálu malé firmy – Maxmilian Fišárek
Maxmilian Fišárek
Bakalářská práce
Informační podpora prodejního kanálu malé firmy
Information Support of Sales Channel of a Small Firm
Anotace:
Tato práce pojednává o vypracování marketingové SWOT analýzy malé firmy a následné zpracování výsledných doporučení pro posílení pozice značky na trhu. Nastiňuje problematiku distribuce, v souvislosti s požadavky vlastníka, probírá téma marketingu v online prostředí. Analyzuje možné způsoby pro vývoj softwaru, konkrétně aplikace e-shopu. Nakonec popisuje způsob řešení tohoto nového distribučního kanálu …víceAbstract:
This work deals with the elaboration of a marketing SWOT analysis of a small company and the subsequent elaboration of the resulting recommendations for strengthening the brand's position on the market. It outlines the issue of distribution, in connection with the requirements of the owner, discusses the topic of marketing in the online environment. It analyzes possible ways for software development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Oldřich Kodym
- Oponent: Ing. Libor Kavka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Logistika / Informatika pro logistiku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
E-shop pro prodej umělecké tvorby na zakázku
Adam Vanický -
Vliv pandemie COVID-19 na využívání digitálních technologií návštěvníky
Denisa Machová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
10. 6. 2021
ISISvrk, R.
10. 6. 2021