Informační podpora prodejního kanálu malé firmy – Maxmilian Fišárek
Maxmilian Fišárek
Bachelor's thesis
Informační podpora prodejního kanálu malé firmy
Information Support of Sales Channel of a Small Firm
Abstract:
Tato práce pojednává o vypracování marketingové SWOT analýzy malé firmy a následné zpracování výsledných doporučení pro posílení pozice značky na trhu. Nastiňuje problematiku distribuce, v souvislosti s požadavky vlastníka, probírá téma marketingu v online prostředí. Analyzuje možné způsoby pro vývoj softwaru, konkrétně aplikace e-shopu. Nakonec popisuje způsob řešení tohoto nového distribučního kanálu …moreAbstract:
This work deals with the elaboration of a marketing SWOT analysis of a small company and the subsequent elaboration of the resulting recommendations for strengthening the brand's position on the market. It outlines the issue of distribution, in connection with the requirements of the owner, discusses the topic of marketing in the online environment. It analyzes possible ways for software development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Oldřich Kodym
- Reader: Ing. Libor Kavka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Bachelor programme / field:
Logistics / Informatics for Logistics
Theses on a related topic
-
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
E-shop pro prodej umělecké tvorby na zakázku
Adam Vanický -
Vliv pandemie COVID-19 na využívání digitálních technologií návštěvníky
Denisa Machová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
ISISvrk, R.
10/6/2021
ISISvrk, R.
10/6/2021