Kateřina Binterová
Diplomová práce
Segmentace trhu kávy
Segmentation of coffe market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu kávy v České republice. Hlavním cílem práce je odkrýt segmenty na tomto trhu, které budou vnitřně homogenní a navzájem mezi sebou odlišné. Jednotlivé profily segmentů je nutné rozvinout, vyhodnotit jejich atraktivitu a navrhnout pro ně vhodnou marketingovou komunikaci. Teoreticko-metodická část se věnuje pochopení jednotlivých pojmů, přístupů a metod segmentace …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on coffee market segmentation in the Czech Republic. The main objective is to identify segments within this market that are internally similar and externally different from each other. It is necessary to develop individual segment profiles, evaluate their attractiveness, and propose suitable marketing communication strategies. The theoretical and methodological part cover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Tomáš Radosta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová