Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR – Jaroslav Křišťál
Jaroslav Křišťál
Master's thesis
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Mystery shopping: Use and optimization methods for a particular organization in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické …moreAbstract:
The thesis is focused on the research method of Mystery Shopping, used for anonymous and impartial evaluation of service quality and customer service. In the theoretical part I will examine how and why the method is used, what is the procedure for its application and how the results are then interpreted. An important part is the ethical codes that are specific to this method. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31508
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Pavel Král
- Reader: Šárka Polanecká
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Michaela Koubková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová -
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková -
Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
Adriana Krahulcová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková