Analýza tržních příležitostí vybraného podniku – Bc. Zuzana Mayerová
Bc. Zuzana Mayerová
Bakalářská práce
Analýza tržních příležitostí vybraného podniku
The market opportunity analysis of the company
Anotace:
Bakalářská práce je věnována společnosti AŽD Praha s.r.o.,respektive její části, která se zaměřuje na oblast silniční telematiky a zaobírá se analýzou tržních příležitostí se stanovením obchodní strategie pro budoucí období. Využívá k tomu metody SWOT analýzy a analýzy tržních příležitostí - reaktivní metody výzkumu, stanovuje cíle a oblasti působení, mapuje tržní a konkurenční prostředí. Z výsledků …víceAbstract:
This dissertation is devoded to company AŽD Praha s.r.o. or its part, which focuses on the road telematics. It deals with the analysis of market opportunities and settings sales strategy for the future. It uses the methods of SWOT analysis and market opportunities analysis - reactive methods of research. Consequently it sets goals and areas of operation, surveys the market and competitive environment …víceKlíčová slova
silniční telematika obchodní strategie SWOT analýza analýza tržních příležitostí konkurence systémy strategie trh konkurenční prostředí reaktivní metody výzkumu road telematic business strategy SWOT analysis market opportunity analysis competition systems strategy market competitive environment reactive methods of research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6je3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ketner, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová