Bc. Lysková Lysková

Diplomová práce

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám

Analysing of consumer attitudes towards private labels
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám u vybraných obchodních řetězců a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V první kapitole diplomové práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice značek, konkrétně jejich funkce, význam, hodnota, prvky, povědomí o značce, postoj …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe and evaluate the attitudes of customer to private labels in selected retail chains and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private labels in Czech market. The first chapter of the diploma thesis is a summary of the basic theoretical background to the issue of brands, especially their function, meaning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zjc7g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management