Bc. Lysková Lysková

Master's thesis

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám

Analysing of consumer attitudes towards private labels
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám u vybraných obchodních řetězců a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V první kapitole diplomové práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice značek, konkrétně jejich funkce, význam, hodnota, prvky, povědomí o značce, postoj …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe and evaluate the attitudes of customer to private labels in selected retail chains and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private labels in Czech market. The first chapter of the diploma thesis is a summary of the basic theoretical background to the issue of brands, especially their function, meaning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné