Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry – Bc. Kateřina Málková
Bc. Kateřina Málková
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Marketing Strategy of company IZOSTAV Industry
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti IZOSTAV Industry s.r.o. se sídlem v Rudě nad Moravou. Společnost se zabývá antikorozní a protipožární ochranou ocelových konstrukcí a působí na trhu stavebnictví. Z tohoto důvodu se práce zaměřuje na průmyslový trh (business-to-business, B2B). K vytvoření podkladů pro doporučení jsou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing strategy of IZOSTAV Industry s.r.o. based in Ruda nad Moravou. The company is engaged in anticorrosive and fire protection of steel structures and works on the construction market. For this reason, the work focuses on the industrial market (business-to-business, B2B). Analyzes of external and internal environment are elaborated to create the basis for recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁLKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/pnjm7q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Level of construction industry in the Czech Republic, Austria, and the EU
Michaela Hanáková -
Strategie rozvoje malého podniku
Ludmila Kratochvílová -
Strategie rozvoje pro vybrané podnikatelské subjekty ve stavebnictví
Hana Králová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Využívání emocí v marketingové komunikaci
Dana Madžarová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights