Bc. Aneta Lučická
Diplomová práce
Obec a komunikační kanály
Municipality and communication channels
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí obcemi České republiky. První část diplomové práce je zaměřena na teoretický rámec obce, marketingu obcí, komunikačních kanálů a sociálních sítí. Hlavním cílem práce je rozbor teoretického základu marketingu obcí pomocí sociálních sítí a následné zhodnocení současného způsobu využití sociálních sítí obcemi České republiky. Druhá část se zabývá …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis of usage of social networks by Czech municipalities. The first part of the thesis presents a theoretical framework of a municipality, its marketing, communication channels and social networks. Main objective is to introduce a theoretical background of marketing of municipalities by using social networks and then to evaluate current methods of usage of social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Jaroslava Dittrichová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva