Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu) – Ing. Pavlína Fousová
Ing. Pavlína Fousová
Bachelor's thesis
Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu)
Complex marketing (or commnication) strategy of company (or product)
Abstract:
Tato práce především pojednává o komunikační strategii společnosti Danone a.s. a jejích produktů, s využitím marketingové a komunikační analýzy těchto produktů. První část práce obsahuje definici marketingu, základní a hlavní prvky marketingu, která se především zaměřují na produkt a dalšími tématy, která souvisí se strategickým marketingem výrobku a společnosti a jsou nezbytná pro určení a vyhodnocení …moreAbstract:
This work primarily deals with the communication strategy of Danone and its products, with the use of marketing and communication analysis of these products. The first part of the work contains a definition of marketing, the basic and main elements of marketing, which primarily focus on the product and other themes associated with the strategic marketing of the product and the company, and are necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zq68v/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Martina Sedláková
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta