Ing. Pavlína Fousová

Bachelor's thesis

Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu)

Complex marketing (or commnication) strategy of company (or product)
Abstract:
Tato práce především pojednává o komunikační strategii společnosti Danone a.s. a jejích produktů, s využitím marketingové a komunikační analýzy těchto produktů. První část práce obsahuje definici marketingu, základní a hlavní prvky marketingu, která se především zaměřují na produkt a dalšími tématy, která souvisí se strategickým marketingem výrobku a společnosti a jsou nezbytná pro určení a vyhodnocení …more
Abstract:
This work primarily deals with the communication strategy of Danone and its products, with the use of marketing and communication analysis of these products. The first part of the work contains a definition of marketing, the basic and main elements of marketing, which primarily focus on the product and other themes associated with the strategic marketing of the product and the company, and are necessary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní