Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach – Bc. Marie Stodolová
Bc. Marie Stodolová
Diplomová práce
Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach
Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach
Anotace:
Tato práce představuje přesvědčení žáků ohledně učení se anglického jazyka jako důležitou součást přístupu zaměřeného na žáka a jejím cílem je prozkoumat, jaké je přesvědčení českých žáků 2. stupně základních škol a jak jejich přesvědčení ovlivňuje jejich učení se. Práce se také zabývá vlivem pohlaví žáků a jejich známek z angličtiny na jejich přesvědčení. Teoretická část práce se zabývá přístupem …víceAbstract:
This thesis presents learner beliefs about English language learning as an important part of a learner-centred approach and it aims to investigate what the beliefs about English language learning of Czech lower-secondary pupils are and how these beliefs influence their learning. It also examines the impact of pupils’ gender and school grades in English on their beliefs. The theoretical part deals with …víceKeywords
Learner-centred approach autonomy individual differences learner beliefs about English language learning questionnaire BALLI the influence of gender and school grades essays content analysis Přístup zaměřený na žáka autonomie individuální rozdíly přesvědčení žáků ohledně učení se anglického jazyka dotazník BALLI vliv pohlaví a školních známek eseje obsahová analýza.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x68dx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STODOLOVÁ, Marie. \textit{Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/po1alz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Faktory ovlivňující motivaci studentů střední školy k učení se anglického jazyka
Lenka Svobodová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ při učení se anglickému jazyku
Hana Šimonová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová