Význam režimových opatření u dětí s ADHD – Bc. Zdeňka Škodová
Bc. Zdeňka Škodová
Bakalářská práce
Význam režimových opatření u dětí s ADHD
The importance of regulated positive contains and daily routine for children with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků II. stupně základní školy s diagnostikovaným syndromem ADHD. Zaměřuje se na vliv doporučovaných režimových opatření, zejména zdravé stravy, nápojů, pravidelného režimu a spánku na změny a projevy poruchy pozornosti s hyperaktivitou včetně problémového chování.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of pupils of the second grade of primary school diagnosed with ADHD syndrome. It focuses on the effect of recommended regimen measures, especially healthy food, beverages, regular routine and sleep on changes and manifestations of attention deficit hyperactivity disorder including problem behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bolag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování dětí očima učitelek mateřských škol
Marie Pejřilová -
Problémové chování žáků na 1. stupni ZŠ
Anna Smutná -
Problémové chování dětí v mateřské škole podle pedagogických pracovníků
Alexandra KREJČÍ -
Excessive digital media use in the context of problematic behaviours among adolescents
Nika Šablatúrová -
Problémové chování u dospívajících klientů s kombinovaným postižením a PAS
Markéta HRABCOVÁ -
Problémové chování v mateřské škole
Michaela Vojáčková -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Prevence rizikového chování žáků na 2. stupni základní školy v Rosicích
Michaela Kocmanová