Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu) – Bc. Denisa Hustolesová
Bc. Denisa Hustolesová
Diplomová práce
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
The Affinity Advertisement for Selected Target Groups (Case Study Effect of Advertising on a Specific Target Group)
Anotace:
Tématem této diplomové práce je afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny. Středem zájmu je tedy vysvětlení obsahu pojmu afinita, dále role reklamy v marketingovém komunikačním mixu. Také jsou prozkoumány obsahy pojmů reklamní sdělení a reklamní média. V této práci je také řešen vztah reklamy a psychologie a v neposlední řadě pak role kreativity a emocí při působení reklamního komunikátu …víceAbstract:
The topic of this thesis is advertising message affinity in selected target groups. Accordingly, the thesis focuses on explaining the concept of affinity as well as the role of advertising in the marketing communication mix. The thesis explores further the meaning behind the terms advertisements and promotional media and the content thereof. It also deals with the relationship between advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/io2bj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSTOLESOVÁ, Denisa. \textit{Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/poa852/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova