Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu) – Bc. Denisa Hustolesová
Bc. Denisa Hustolesová
Master's thesis
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
The Affinity Advertisement for Selected Target Groups (Case Study Effect of Advertising on a Specific Target Group)
Abstract:
Tématem této diplomové práce je afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny. Středem zájmu je tedy vysvětlení obsahu pojmu afinita, dále role reklamy v marketingovém komunikačním mixu. Také jsou prozkoumány obsahy pojmů reklamní sdělení a reklamní média. V této práci je také řešen vztah reklamy a psychologie a v neposlední řadě pak role kreativity a emocí při působení reklamního komunikátu …moreAbstract:
The topic of this thesis is advertising message affinity in selected target groups. Accordingly, the thesis focuses on explaining the concept of affinity as well as the role of advertising in the marketing communication mix. The thesis explores further the meaning behind the terms advertisements and promotional media and the content thereof. It also deals with the relationship between advertising and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/io2bj/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUSTOLESOVÁ, Denisa. \textit{Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/poa852/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova