Bc. Denisa Hustolesová

Master's thesis

Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)

The Affinity Advertisement for Selected Target Groups (Case Study Effect of Advertising on a Specific Target Group)
Abstract:
Tématem této diplomové práce je afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny. Středem zájmu je tedy vysvětlení obsahu pojmu afinita, dále role reklamy v marketingovém komunikačním mixu. Také jsou prozkoumány obsahy pojmů reklamní sdělení a reklamní média. V této práci je také řešen vztah reklamy a psychologie a v neposlední řadě pak role kreativity a emocí při působení reklamního komunikátu …more
Abstract:
The topic of this thesis is advertising message affinity in selected target groups. Accordingly, the thesis focuses on explaining the concept of affinity as well as the role of advertising in the marketing communication mix. The thesis explores further the meaning behind the terms advertisements and promotional media and the content thereof. It also deals with the relationship between advertising and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní