Gastronomické řetězce v České republice – Bc. Radek Lukáš
Bc. Radek Lukáš
Diplomová práce
Gastronomické řetězce v České republice
Gastronomic Chains in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu gastronomických řetězců, které působí v České republice. Výstupem z práce je uspořádaný soupis restauračních řetězců ve třech zvolených kategoriích - restaurační řetězce, fastfood řetězce a kavárenské řetězce. Je rovněž proveden návrh fiktivního restauračního řetězce, který vychází z identifikovaných mezer na trhu restauračních řetězců.Abstract:
The master´s dissertation is concerned about an analysis of gastronomic chains situated in Czech Republic. The result of the thesis is a configurational list of restaurant chains in three chosen categories – restaurant chains, fast-food chains and café chains. There is also created a plan of fictional restaurant chain, which is made according to identified gaps in the restaurant chains market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6396/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKÁŠ, Radek. \textit{Gastronomické řetězce v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pot9vb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro
David Řepa -
Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny
Gabriela Müllerová -
Marketingová strategie
Adelina Ibragimova -
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Sandra Houšková -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Michaela Pejřimovská