Kreativita u dětí předškolního věku – Bc. Pavlína HANÁKOVÁ
Bc. Pavlína HANÁKOVÁ
Diplomová práce
Kreativita u dětí předškolního věku
Creativity of Preschool Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvořivosti předškolních dětí. Obsahuje teoretickou a empirickou část. teoretická část shrnuje současné poznatky z oblasti tvořivosti a vývoje dítěte předškolního věku. Empirická část pracuje s Urbanovým figurálním testem tvořivého myšlení. Jedná se o screeningový nástroj zjišťující úroveň tvořivých schopností.Abstract:
This diploma theses focuses on creativity in Preschool children. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part summarizes all the current information and findings from the field of creativity and development of Preschool children. The empirical part deals with The Test of Creative thinking. It is a screening tool that is focused on recognising the level of creative thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Pavlína. Kreativita u dětí předškolního věku. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Odlišnosti v provedení Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení dětí se specifickými poruchami učení
Lucie LAVÍROVÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Výběr alternativní mateřské školy - Montessori mateřská škola
Iva MENZELOVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Spolupráce rodičů a Montessori mateřské školy při vzdělávání dětí
Čadová Čadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva