Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje – Marta OCHMANNOVÁ
Marta OCHMANNOVÁ
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje
Key competences of a child as means of its personality development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi dítěte jako prostředku jeho osobnostního rozvoje. V teoretické části popisuje klíčové kompetence v předškolním vzdělávání, zaměřuje se na charakteristiku dítěte a vliv předškolního vzdělávání na dítě.Praktická část je zaměřená na zjištění úrovně klíčových kompetencí dětí v mateřské škole.Byl představen integrovaný blok a návrh aktivit vhodných pro děti …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the key competences of the child as a means of his personal development. In the theoretical part, it describes key competences in preschool education, focusing on the characteristics of the child and the influence of preschool education on the child. The practical part is focused on determining the level of key competences of children in kindergarden. Was introduced to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OCHMANNOVÁ, Marta. \textit{Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/pp1r49/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OCHMANNOVÁ, Marta. Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Theses on a related topic
-
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Program logopedické intervence pro předškolní věk
Pavlína MAREŠOVÁ -
Herní předmět pro předškolní věk
Jonatan PRŮŠA -
Pohybová průprava pro předškolní věk tanečního souboru Jaro
Karolína Němcová -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Diskurz v televizním pořadu pro předškolní věk
Iveta Nováková -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights