Region Kladensko jako zdroj matematických úloh – Mgr. Klára ŠAROCHOVÁ
Mgr. Klára ŠAROCHOVÁ
Bakalářská práce
Region Kladensko jako zdroj matematických úloh
Kladno region as a source of mathematical tasks
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá mezipředmětovými vztahy a propojením učiva matematiky, vlastivědy a přírodovědy. Dále pak popisem regionu Kladensko a jeho využití v matematických úlohách. Úlohy jsou vytvořeny pro 4. ročník základní školy. V práci najdeme realizaci úloh se žáky a následnou reflexi činností. Práce poskytuje zpětnou vazbu, jak byla zvládnuta látka 4. ročníku, kde jsou přednosti žáků a učitele …víceAbstract:
This thesis is about subject and their relations and connection curriculum of math, history and biology. Next goal is describe Kladno region and its application for math tasks. The tasks are made for pupils of 4th year of primary scholl. We can find realization a resulting reflection of activity in thesis. The thesis gives feedback how curriculum of the 4th year was learnt. It also shows strenghts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAROCHOVÁ, Klára. Region Kladensko jako zdroj matematických úloh. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / DVPP - Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Národní obrození v českém výtvarném umění. Didaktické aplikace se zaměřením na mezipředmětové vztahy.
Alena DENKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy pomocí Ozobotů
Silvie LUKŠOVÁ -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a společnost (dělitelnost přirozených čísel).
Veronika KOHOUTOVÁ