Užívání učebnic v hodinách občanské výchovy na ZŠ – Petra SOCHOVÁ
Petra SOCHOVÁ
Diplomová práce
Užívání učebnic v hodinách občanské výchovy na ZŠ
Textbook use in civics lessons in lower secondary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá užíváním učebnic v hodinách občanské výchovy na základních školách. V teoretické části popisuji učebnici jako edukační médium a její funkce. Podstatná část se zaměřuje na historii výzkumu u nás i v zahraničí. V praktické části analyzuji výsledky výzkumu GA ČR ?Užívání učebnic na 2. stupni ZŠ? v hodinách občanské výchovy. Pozornost je zaměřena na účely užívání učebnic …víceAbstract:
This thesis is about using textbooks in civics lesson in lower secondary school. In the theoretical part I describe educational medium ? textbook and their functions. Main part is about history of research in the Czech republic and abroad. In the practical part are analysed researchs results of GA ČR ?Using textbook in lower secondary school,? especially in civics lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOCHOVÁ, Petra. Užívání učebnic v hodinách občanské výchovy na ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebnic fyziky se zaměřením na optiku
Kristýna Blahová -
Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ
Gabriela MYNÁŘOVÁ -
Užívání výukových zdrojů tištěné a digitální povahy v předmětu český jazyk na 2. stupni základní školy
Tereza DANIELOVÁ -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Porovnání tematického obsahu českých a britských učebnic pro 2. stupeň ZŠ
Martina HACHOVÁ