Starting with project-based method in the EFL classroom – Pavlína Němcová
Pavlína Němcová
Diplomová práce
Starting with project-based method in the EFL classroom
Začínáme s projektovým vyučováním v hodinách anglického jazyka
Starting with project-based method in the EFL classroom
Abstract:
The thesis focuses on project-based method as a tool of teaching and learning. The great emphasis is put on the lead-in activities that should precede every full project work. Apart from that, thesis deals with the motivation and classroom language usage. In the practical part the original draft of the project work is enclosed. Subsequently questionnaires from participation and non-participating students …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou projektového vyučování. Důraz je kladen na aktivity, které by měly vlastnímu projektu předcházet, motivaci a užívání cizího jazyka pro běžnou komunikaci. V praktické části je přiložen původní koncept vlastního projektu, který byl uveden do praxe. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které je stejně tak jako přepracovaná verze projektu součástí diplomové práce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Josef Nevařil
- Oponent: Jaroslava Ivanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Project Based Learning in English lessons at elementary school
Petra Přikrylová -
Project - based Learning: Halloween Party
Vlasta Rousová -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Visualizing Colonial Myth: Revisiting iconic Philippine photographs in the early history of The National Geographic Magazine
Angelie Marilla
Název
Vložil
Vloženo
Práva