Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU – Andrea Klichová
Andrea Klichová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
Marketing Strategy Proposal of a Company Focusing on OHS and Fire Safety in EU
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU. Teoretická část se z hlavní části zabývá situační analýzou a jejími metodami, definováním marketingové strategie a franchisingem. Pro účel primárního výzkumu je zvolena metoda dotazníkového šetření. Výsledky dotazníku spolu se situační analýzou vybrané společnosti jsou podkladem pro návrh marketingové …viacAbstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy proposal of a company focusing on OHS and Fire Safety in EU. The theoretical part mainly deals with situational analysis and its methods, defining the marketing strategy and franchising. For the purpose of primary research, the questionnaire survey method is chosen. The results of the questionnaire survey with the situational analysis of the selected company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedúci: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLICHOVÁ, Andrea. \textit{Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/pplfmp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann