Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services – Michaela Bonnová
Michaela Bonnová
Master's thesis
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Analysis of suitable methods of customer satisfaction measurement in company Volkswagen Financial Services
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodami měření zákaznické společnosti. Jejím cílem je zhodnocení aktuálně využívaného modelu ve společnosti Volkswagen Financial Services a jeho porovnání s modelem SERVQUAL. V teoretické části práce jsou popsány vybrané metody měření spokojenosti zákazníků a přístupy ke sběru dat. Další část práce je věnována charakteristice společnosti a provedení průzkumu spokojenosti …viacAbstract:
The thesis is about methods measuring customer satisfaction. The point is to valorize actual use model in Volkswagen Financial Services and method SERVQUAL. In the theoretical part are described the methods measuring customer satisfaction and the attitude to data collection. The next part of my thesis is about characteristics of the company and conducting a survey of customer satisfaction through the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Časopis Nový Prostor a jeho očekávaná role ve zlepšení kvality života prodejců
Martin Němeček -
Ochota obyvatel platit motivační poplatky ve zdravotnictví v závislosti na věku, příjmu, a vzdělání vzhledem k očekávané kvalitě zdravotní péče
Andrea Caháková -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Dieu Linh Nguyenová