Lenka FEJFAROVÁ

Bakalářská práce

Guerilla marketing ve vybrané firmě

Guerilla marketing in a company
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Guerilla marketing ve vybrané firmě byla napsána s cílem analýzy guerilla marketingu a jeho aplikace ve zvolené firmě, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace této firmy. V teoretické části byl guerilla marketing s využitím odborné literatury na dané téma popsán jako součást marketingové komunikace, byly popsány jeho zásady, druhy, byly srovnány postoje …více
Abstract:
This bachelor thesis with the name Guerilla marketing in a company was written with the aim of analysing guerilla marketing and to apply guerilla marketing in a chosen company to improve the marketing communication of this company. In the theoretical part was guerilla marketing with the usage of professional literature described as a part of marketing communication, the principles and types were described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FEJFAROVÁ, Lenka. Guerilla marketing ve vybrané firmě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management