Lenka FEJFAROVÁ
Bachelor's thesis
Guerilla marketing ve vybrané firmě
Guerilla marketing in a company
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Guerilla marketing ve vybrané firmě byla napsána s cílem analýzy guerilla marketingu a jeho aplikace ve zvolené firmě, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace této firmy. V teoretické části byl guerilla marketing s využitím odborné literatury na dané téma popsán jako součást marketingové komunikace, byly popsány jeho zásady, druhy, byly srovnány postoje …moreAbstract:
This bachelor thesis with the name Guerilla marketing in a company was written with the aim of analysing guerilla marketing and to apply guerilla marketing in a chosen company to improve the marketing communication of this company. In the theoretical part was guerilla marketing with the usage of professional literature described as a part of marketing communication, the principles and types were described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEJFAROVÁ, Lenka. \textit{Guerilla marketing ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/pqcxoe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FEJFAROVÁ, Lenka. Guerilla marketing ve vybrané firmě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova