Lenka FEJFAROVÁ

Bachelor's thesis

Guerilla marketing ve vybrané firmě

Guerilla marketing in a company
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Guerilla marketing ve vybrané firmě byla napsána s cílem analýzy guerilla marketingu a jeho aplikace ve zvolené firmě, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace této firmy. V teoretické části byl guerilla marketing s využitím odborné literatury na dané téma popsán jako součást marketingové komunikace, byly popsány jeho zásady, druhy, byly srovnány postoje …more
Abstract:
This bachelor thesis with the name Guerilla marketing in a company was written with the aim of analysing guerilla marketing and to apply guerilla marketing in a chosen company to improve the marketing communication of this company. In the theoretical part was guerilla marketing with the usage of professional literature described as a part of marketing communication, the principles and types were described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FEJFAROVÁ, Lenka. Guerilla marketing ve vybrané firmě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management