Guerilla marketing ve vybrané firmě – Lenka FEJFAROVÁ
Lenka FEJFAROVÁ
Bakalářská práce
Guerilla marketing ve vybrané firmě
Guerilla marketing in a company
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Guerilla marketing ve vybrané firmě byla napsána s cílem analýzy guerilla marketingu a jeho aplikace ve zvolené firmě, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace této firmy. V teoretické části byl guerilla marketing s využitím odborné literatury na dané téma popsán jako součást marketingové komunikace, byly popsány jeho zásady, druhy, byly srovnány postoje …víceAbstract:
This bachelor thesis with the name Guerilla marketing in a company was written with the aim of analysing guerilla marketing and to apply guerilla marketing in a chosen company to improve the marketing communication of this company. In the theoretical part was guerilla marketing with the usage of professional literature described as a part of marketing communication, the principles and types were described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FEJFAROVÁ, Lenka. Guerilla marketing ve vybrané firmě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova