Postoje učitelů prvního stupně základních škol k inkluzi – Radka Tauchmanová
Radka Tauchmanová
Master's thesis
Postoje učitelů prvního stupně základních škol k inkluzi
Attitudes of teachers of lower primary school towards inclusion
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzi. Teoretická část práce se věnuje historickému a současnému pojetí inkluze, jejím podmínkám v našem státě, od kterých se odvíjí připravenost a postoje nejen učitelů, ale i celé společnosti. Praktická část se zaměřuje na zkoumání současných postojů a připravenosti učitelů k inkluzi na vybraných školách z Krkonoš …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of attitudes of lower primary school teachers towards inclusion. The teoretici part of the thesis to pays attention with the historici and current koncept of inclusion, its conditions in our state, from what they are unfolding the readiness and attitudes of not only teachers, but also society as a whole. The praktical part focuses on exploration the current attitudes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jitka Jursová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tauchmanová, Radka. Postoje učitelů prvního stupně základních škol k inkluzi. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva