Dennis Simon Frick, B.A.

Master's thesis

Branding – its History and New Challenges

Branding – its History and New Challenges
Abstract:
Cílem této práce je demystifikace vnímání obchodní značky a s ním spojené kognitivní a emocionální procesy, jimž každý člověk čelí na denní bázi. Tato diplomová práce se opírá o konstruktivistický a metodologický rámec, s využitím sjednocujícího, interdisciplinárního přístupu s aplikací různých teoretických procesních modelů s cílem odhalit, jak vnímání a poznávání obchodní značky působí na úrovni …more
Abstract:
This diploma thesis undertakes to de-mystify brand perception and its involved cognitive and emotional processes every human being is facing on daily basis. The thesis follows a constructivist methodological framework, using an integrative, interdisciplinary approach in leveraging different suitable theoretical process models, seeking to uncover how brand perception and cognition work and unfold on …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration