Branding – its History and New Challenges – Dennis Simon Frick, B.A.
Dennis Simon Frick, B.A.
Diplomová práce
Branding – its History and New Challenges
Branding – its History and New Challenges
Anotace:
Cílem této práce je demystifikace vnímání obchodní značky a s ním spojené kognitivní a emocionální procesy, jimž každý člověk čelí na denní bázi. Tato diplomová práce se opírá o konstruktivistický a metodologický rámec, s využitím sjednocujícího, interdisciplinárního přístupu s aplikací různých teoretických procesních modelů s cílem odhalit, jak vnímání a poznávání obchodní značky působí na úrovni …víceAbstract:
This diploma thesis undertakes to de-mystify brand perception and its involved cognitive and emotional processes every human being is facing on daily basis. The thesis follows a constructivist methodological framework, using an integrative, interdisciplinary approach in leveraging different suitable theoretical process models, seeking to uncover how brand perception and cognition work and unfold on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cxfxg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Branding nové značky golfového oblečení
Marek Hujo -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová