Žák s dyskalkulií na 2. stupni ZŠ – Bc. Martina TESAŘOVÁ
Bc. Martina TESAŘOVÁ
Bakalářská práce
Žák s dyskalkulií na 2. stupni ZŠ
A pupil with dyscalculia in classes 6 - 9 of Czech primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení. a to především problematikou dyskalkulie. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola je věnována specifickým poruchám učení, jejich definici a projevům. Druhá kapitola se věnuje dyskalkulii, jejím vymezením, klasifikaci, její reedukaci a možnostmi komunikace v matematice. Praktická část, která je zpracována formou kazuistiky …víceAbstract:
The thesis covers the topic of specific learning difficulties, especially the issue of dyscalculia. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter covers specific learning difficulties, their definition and demonstration. The second part covers dyscalculia, its specification, clasification, its reeducation and the possibilities of communication in Maths. The practical part which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Kroupová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESAŘOVÁ, Martina. Žák s dyskalkulií na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva