Marketingová strategie realitní společnosti – Bc. Alena Tejkalová
Bc. Alena Tejkalová
Diplomová práce
Marketingová strategie realitní společnosti
Marketing strategy of the real estate company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na teoretické základy marketingových strategií a jejich následnou implementaci do strategie konkrétní společnosti, která působí na realitním trhu. Teoretická část zdůrazňuje úlohu strategického marketingu v řízení společnosti, zaměřuje se na marketingový výzkum, strategickou analýzu a segmentaci trhu. Součástí je také vyjmenování jednotlivých marketingových strategií …víceAbstract:
This master thesis focuses on theoretical analysis and subsequent marketing strategy of a company, which operates in the real estate market. The theoretical part emphasizes the role of strategic marketing in the company’s management, focuses on marketing research, strategic analysis and market segmentation. It also contains a description of various marketing strategies and takes into account the differences …víceKlíčová slova
Strategické řízení strategická analýza strategické cíle marketingová strategie segmentace marketingový mix zákazník marketingová komunikace produkt/služba. Strategic management strategic analysis strategic goals marketing strategy segmentation marketing mix customer marketing communication product/service.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ygs17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová