Michael Sháněl

Bakalářská práce

Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení

Marketing of the tourism on the example of the given company
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně.
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to an analysis of marketing mix and marketing strategy of a chosen company which is Skiareal České Petrovice. The thesis also includes marketing strategy proposition based on SWOT analysis. The last part contains new suggestion of marketing campaign.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sháněl, Michael. Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků