Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení – Michael Sháněl
Michael Sháněl
Bachelor's thesis
Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení
Marketing of the tourism on the example of the given company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně.Abstract:
This bachelor thesis is devoted to an analysis of marketing mix and marketing strategy of a chosen company which is Skiareal České Petrovice. The thesis also includes marketing strategy proposition based on SWOT analysis. The last part contains new suggestion of marketing campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHÁNĚL, Michael. \textit{Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/pqvsdt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sháněl, Michael. Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová