Michael Sháněl

Bachelor's thesis

Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení

Marketing of the tourism on the example of the given company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně.
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to an analysis of marketing mix and marketing strategy of a chosen company which is Skiareal České Petrovice. The thesis also includes marketing strategy proposition based on SWOT analysis. The last part contains new suggestion of marketing campaign.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sháněl, Michael. Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management