Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ – Mgr. Jana Vaníčková
Mgr. Jana Vaníčková
Master's thesis
Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ
Design and verification of an educational programme at the Anthropos Pavilion for 4th grade at Elementary School
Abstract:
Diplomová práce „Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ“ je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z antropogeneze, uvedeny informace o Pavilonu Anthropos, paleolitu na území Moravy a Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část popisuje vytvořený integrovaný výukový program založený na aktivní skupinové výuce a Průvodce Pavilonem …moreAbstract:
Diploma thesis „ Design and verification of an educational programme at the Anthropos Pavilion for 4th grade at Elementary School “ is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts of anthropogeny, gives information about the Anthropos Pavilion, Paleolithic in Moravia and the Framework curriculum. The practical part describes the creation of an integrated educational program …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q8xko/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2012
- Supervisor: Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Božková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Tematické vyučování na 1. stupni ZŠ
Hana Švaříčková -
Integrované tematické vyučování
Jana MAJEROVÁ -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky
Jana Macalíková -
Projektové vyučování v prvouce
Dagmar Horká -
Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dana Nová -
Integrovaná tématická výuka "Restaurace zdravé výživy" - zdravý den v malotřídní škole s využitím vrstevnického vyučování
Drahoslava Mikulášková -
Návrh edukačního programu pro pavilon Anthropos : pro žáky 4. a 5. tříd základní školy
Lucie Fišerová