Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ – Mgr. Jana Vaníčková
Mgr. Jana Vaníčková
Diplomová práce
Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ
Design and verification of an educational programme at the Anthropos Pavilion for 4th grade at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce „Návrh a ověření výukového programu v Pavilonu Anthropos pro 4. ročník ZŠ“ je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z antropogeneze, uvedeny informace o Pavilonu Anthropos, paleolitu na území Moravy a Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část popisuje vytvořený integrovaný výukový program založený na aktivní skupinové výuce a Průvodce Pavilonem …víceAbstract:
Diploma thesis „ Design and verification of an educational programme at the Anthropos Pavilion for 4th grade at Elementary School “ is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts of anthropogeny, gives information about the Anthropos Pavilion, Paleolithic in Moravia and the Framework curriculum. The practical part describes the creation of an integrated educational program …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q8xko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Božková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Tematické vyučování na 1. stupni ZŠ
Hana Švaříčková -
Integrované tematické vyučování
Jana MAJEROVÁ -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky
Jana Macalíková -
Projektové vyučování v prvouce
Dagmar Horká -
Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dana Nová -
Integrovaná tématická výuka "Restaurace zdravé výživy" - zdravý den v malotřídní škole s využitím vrstevnického vyučování
Drahoslava Mikulášková -
Návrh edukačního programu pro pavilon Anthropos : pro žáky 4. a 5. tříd základní školy
Lucie Fišerová