Analýza spotřebitelského chování – Kristýna Strachová
Kristýna Strachová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování
Consumer Behaviour Analysis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování za účelem identifikace role reklamy v rozhodovacím procesu. První část se věnuje spotřebiteli, zákazníkovi, nákupnímu chování a různým vlivům, které na toto chování působí. Empirická část práce je založena na dotazníkovém šetření a následné analýze získaných odpovědí. Dotazník je v první části zaměřen na respondenta, jeho vlastnosti a …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of consumer behaviour in order to identify the role of advertising in the decision-making process. The first part deals with the consumer, the customer, the purchasing behavior and the various influences that affect this behavior. The empirical part of the thesis is based on a questionnaire survey and a subsequent analysis of the responses obtained. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lukáš Čechura, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis
Adéla Hejnová -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva